lørdag den 24. marts 2012

Idag er en ganske særlig dag...

For idag skal min kære kollegas lille datter, Nicoline, holde sin to års fødselsdag. Nicoline er en rigtig tøse-pige, der elsker lyserød og prinsesser, men samtidig er tosset med bondegårdsdyr. Nicolines mor, syntes Nicoline skulle have en kage der passede til hende. Jeg har lavet kager til familien fødselsdage og eget forbrug, så dette er min første "bestillings-kage". Jeg er hverken professionel eller konditer, men synes det her kage halløj er super hyggeligt at nørkle med. Det er blevet til denne kage, der bliver hentet om en halv time.


Med en sød lille pige, der holder sin pony

Ellers byder weekenden på fødselsdag ved min mor i aften og tøse hygge ved min moster søndag aften. Ellers er der ingen planer for weekenden...endnu. Jeg synes jeg har trang til at lure på lopper, men om det bliver til noget, det er endnu uvist

Knus Maria

1 kommentar:

  1. Hvor er du bare dygtig, den er da bare super flot!!

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet