torsdag den 22. marts 2012

Under construction....

Ja, det er vist hvad man kan kalde denne blog....
Det her blogging er helt nyt for mig, i hvertfald at være den bag bloggen. Jeg har længe luret på mange forskellige blogs og synes det er et fantastisk forum. Når jeg læser en blog, nyder jeg at suge andres viden, kreativitet og personlighed til mig, hvilket jeg også håber denne blog kommer til at give andre. Dog må i væbne jer med en anelse tålmodighed, for jeg er helt ny på den her side af tastaturet og på ingen måde teknisk begavet, men jeg er heldigvis stædig og skal nok finde ud af det her.

Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Hej Maria

    Hvor hyggeligt du vil være med i blog land.
    Hvis du trænger til hjælp, så bare sig til.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hej Susi
    Mange tak :)
    Jamen kan du mon forklare, hvordan jeg laver en bjælke med ikoner under mit billede? Kunne fx godt tænke mig et salgs ikon, et om mig ikon osv
    knus

    SvarSlet