mandag den 14. maj 2012

Mors Dag..

Ja, igår var det Mors dag. En dag, som har fyldt meget, fordi jeg er alene med en to - årig og var sikker på, at jeg ikke ville få nogen mors dags gave. MEN... hvor er jeg bare heldig, for der var flere der på Emils vejne havde tænkt på mig og det betyder bare mere end man kan forestille sig. Jeg føler mig dybt priviligeret, over at have venner og familie, der tænker på mig <3

 Pelargonier til krukkerne udenfor, mine yndlings.

Chokolade, der bare ser rigtigt lækkert ud. (Billedet ville have været meget skønnere uden plastikken udenpå, men havde plastikken ikke været om, havde der intet chokolade været :p )

En buket fine blomster <3

Mors dag blev brugt på en tur på bagagerumssalg i Skalborg og til aften lavede Emil-bassen og jeg bål og inviterede oldemor og oldefar til pølser, brød og popcorn over bål... En fantastisk afslutning på en fantastisk dag.

Blev i forkælet eller fik nogen fine gaver?

Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar