torsdag den 17. maj 2012

Retro flydere til Emil....

Ja... det er ingen hemmelighed, at jeg virkelig ikke er super god til at sy, så hvor er det dog fantastisk, der er andre der er. Har fået disse fine flydere til Emils værelse syet af retro sengetøj fra min farmor og farfar til den nette sum af 200 kr ( inklusiv fyld, tråd og midterknap). Det synes jeg er billigt og så får jeg ikke ødelagt noget.
Der fulgte en massse rester af sengetøjet med hjem igen, så har en lille plan om det skal bruges til noget pynt til Emils legehus, så tror jeg må have symaskinen fundet og prøve mig lidt frem.


Er de ikke bare for skønne?

Fortsat god dag

Maria

1 kommentar:

  1. De er da bare så skønne og jeg er sikker på du godt selv kan sy.

    Man skal bare igang, øvelse gør mester.

    Min mor havde opgivet at lære mig at for længe siden.
    Men for 8 år siden forærede min svigermor mig en symaskine og så gik jeg igang.
    Det er blevet til mig fine ting, men jeg har sandlig også haft gang i opsprætteren...

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet