torsdag den 20. september 2012

Der er ikke længe til....

Det uundgåelige, der fantastiske og min absolutte favorit højtid... JULEN!!! Jeg elsker maden, pynten, stemningen og ikke mindst gaverne ;)
Vi nærmer os, med hastige skridt, der er kun godt 3 måneder til og mine tanker om pynt, dekoration og gaver kører allerede rundt.
Og når man er vild med jul, så er det jo bare fantastisk, at man har en mor, der forkæler med små gaver engang imellem, se lige hvad jeg har fået.

Jeanne d'Arc livings julebog " et strejf af fransk" 
Jeg har desværre ikke haft tid til at nærlæse den endnu, men har bladret den hurtigt igennem og jeg glæder mig til jeg får en ledig stund med bogen, sofaen og en kop varm kakao.


Er jeg den eneste, der allerede tænker på julen? 

Maria 

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker virkelig selv julen, og jeg har allerede oppe i mit hoved lavet ønskelister med, hvad jeg skal ønske mig(:

    Og hvor er det en fin gave at få(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor der bliver fundet 3 vindere(:


    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
  2. Fin blog du har :)
    Ja, her hænger der også året rundt en ønskeseddel på køleskabet, så jeg altid kan skrive på, hvis jeg kommer i tanke om et ønske :) jeg har fødselsdag i december og min dreng først i januar, så det er nærmest kun en gang om året der kan ønskes. Til gengæld kan man få mange ønsker opfyldt.

    Fortsat god søndag til dig.

    Maria

    SvarSlet