søndag den 23. september 2012

På sådan en særlig søndag....

Husker jeg tilbage på alle de dejlige loppemarkeder og bagagerumssalg jeg har været til over sommeren. Det er, for mig næsten det bedste ved årstiden. Før i tiden tog jeg selv rigtig meget ud og sælge på bagagerumssalg, men efter Emil bliver det ikke til så meget... Nu køber jeg bare!!!! ALT for meget!!!!
Derfor har dagen idag stået på oprydning i kælderen og opsætning af bryggers, så der er mere opbevaring.... Farligt når man har samlermani, men det bliver rigtig fint.
Håber i nyder den dejlige solrige søndag?
I får lige et par stemningsbølgers, fra den ene gang jeg har været i skalborg og sælge.

Maria

Mine bedsteforældre var med og kom med pøller :) 

Min biks 

Som i kan se, har jeg rigeligt at sælge af 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar