tirsdag den 27. november 2012

Lidt kreativ har jeg været på det seneste...

Ja, det har været meget spasommeligt her på bloggen med kreative indlæg ( ja indlæg i det hele taget faktisk ), meeeen lidt er det da blevet til.
Emils værelse havde jeg en meget babyet lampeskærm og selvom moderen ville ønske det var løgn, så er drengen jo snart på vej i børnehave og er på ingen måde en baby mere, så derfor skulle der en ny lampe til.
På loppemarked havde jeg fået en gammel lampeskærm til 2 kr, som jeg desværre ikke har fået taget billeder af. Med et stykke stof, tråd og nål gik jeg i gang. Resultatet blev dette:

 

Jeg er slemt tilfreds og synes egentlig den er blevet meget fin, til den er lavet af en, der absolut ikke har mange evner inden for det at sy.

Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar