fredag den 30. november 2012

det' sørme... det' sandt...

At det er i morgen, at det er 1.december. December, der er måneden der byder på julebag, julepynt, stearinlys og pakkekalender. Og jeg elsker det! Og jeg glæder mig stadig som et barn til juleaften!

Dagen idag er brugt på noget, som de fleste mænd ville betegne som det rene vanvid...Lene Bjerre lagersalg! Og ja, at stå i kø i frost og sne, kan måske godt betegnes som vanvid, men vi er 5 damer og vi hygger os og får vendt stort og småt køen.

Normalt slæber jeg afsted med alle mulige lækkerier, men desværre ikke i år. Priserne var høje og når det er 2. sorteringsvarer uden reklamationsret, så vil mit jydske sind ikke være med. Det blev kun til et par puder, 4 pakker servietter, 2 juletræer lavet af pinde og er kunstigt frosted juletræ.

De to juletræer er jeg bare helt vild med , så da jeg kom hjem, måtte jeg straks igang med at julepynte foran hoveddøren

 
Synes de er rå og naturlige på den helt rigtige måde, så de måtte med mig hjem og bo :)
 
Maria
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar