lørdag den 1. december 2012

Julelys i øjnene...

Jeg husker stadig forventningens glæde når man i december måned fik pakkekalender. Hvordan man næsten ikke kunne falde i søvn om aftenen af bare spænding, hvordan man vågnede før en vis herre fik sko på for at lukke gaven op og hvordan man lod som om man sov, når ens forældre var inde og ligge pakken.

Sådan er det ikke mere, for nu er det mig der er mor. Men ved i hvad? glæden og spændingen ved at være den der giver gaven, er for mig ligeså stor, som da jeg som barn lå i min seng og ventede. Jeg GLÆDER mig til at give Emil små overraskelser og se julelys i hans øjne.

Lige om lidt skal emil have årets første pakkekalender gave. En gave som jeg har puslet med et stykke tid og endelig i aftes blev den helt færdig.

Et lille hjemmelavet nissebo til værelset.
 
Inden det blev til nissebo, var det et dukkehus, som jeg fandt på et loppemarked til 15 kr. Kønt var det ikke...
 
 
 
Men med en klat hvid maling, tavlelak på taget og papir fra Søstrene Grene og papirogtapet.dk, så synes jeg at det er blevet lige som jeg ville have det.
 
 
Glædelig 1. december
 
 
Maria

 
 
 

 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar