søndag den 9. december 2012

Bemærkede i, hvor fantastisk vejret var igår??

Og er sikker på, at det er fordi jeg havde fødselsdag :)

Dagen blev fejret med gæster til formiddagskaffe, en tur ned i byen og lure butikker og gæster til aftensmad og aftenskaffe. Idag har den også stået på fødselsdags - fejring med gæster til brunch.
Det har været en skøn weekende med gæster, hygge og gaver.

Jeg har fået rigtig mange fine ting, se bare her:

 
Lampe i fattigmandssølv med stofledning ( fik to )
"livet på Kastaniegården" bog af Theresa Maria Jessing
Kalender 2013 fra Jeanne D'arc Living
Gryde og pande ( bilka, føtex og sallings samlemærke gryder og pander )
Poul Pava æggebægre
Parfume og bodylotion; "Dot" fra Marc Jacobs
mekanisk æggeur
elektronisk p-skive
Derudover fik jeg også penge, abbonnement på boligliv og en rygsprøjte...
 
Synes æggeuret er super fint og så er det magnetisk, så det får sin plads på køleskabet :)

Tunika med fint grafiskmønster :)

Kunne ikke lade være med at lure i "livet på kastaniegården" da jeg fik den. Jeg faldt staks over dette herlige billede, er det ikke bare skønt?

 
Marc Jacobs: Dot...super fin flakon og den dufter tilmed godt.

 
Fattigmandslamper, de kommer til at hænge så fint over sofabordet
 
Nu skal det sidste af søndagen nydes med julefilm i sofaen
 
Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar