lørdag den 8. december 2012

Når julehyggen breder sig i det lille hjem....

Ja, så begynder julehumøret så småt at følge trop.

Adventskransen og kalenderlyset brænder, der er pyntet til jul i stuen og bagt julesmåkager, så nu er der ikke mange løse ender tilbage, inden det kan blive jul.

Herhjemme er julepynt ikke nødvendigvis nisser, men mere den stemning, som man bringer ind i hjemmet ved at pynte. Jeg pynter hovedsageligt med sølv, zink, hvidt, douchede farver og masser af natur. Det, for mig er jul.

I får lige lidt billeder ( beklager den dårlige billedkvalitet, men lyset er bare ikke til super billeder )

 
Lærkegrene, fyr og andre grene pynter på lysekronen og giver et fantastisk lysspil når lysekronen tændes om aftenen

 
Årets kalenderlys - dekoration

 
Guirlande med nips og små lanterner i vinduerne giver så meget hygge
 
 

 
 

 
Geviret er pyntet med  kræmmerhuse med blød ene
 
 

 
Et kræmmerhus med blød ene og lærkegrene på dørene

 
 


 
Masser af natur....
 
 
En gammel dukke iført uniform fra livgarden lånt af min kæresete.
 
Nu sagde jeg nok, julepynt for mig ikke nødvendigvis er nisser. Men, med en dreng på snart 3 år, kommer man ikke helt udenom nisser. De bor nemlig på hans værelse i flere afskygninger med lys, lyd og hvad der ellers hører sig til.
 
Men det skal i få lov at se en anden dag.
 
Fortsat god lørdag
 
Maria
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar