tirsdag den 11. december 2012

En hel ny verden har åbnet sig for mig...

Krympeplast!

Jeg har aldrig gået i dagpleje, børnehave eller fritidsordning, men er alle dage blevet passet at min mormor. Så har aldrig før stiftet bekendtskab med fænomenet krympeplast! En gang skulle være den første og det blev så i aften.

Stærk inspireret af de mange flotte grafiske mønstre, som er overalt her i blogland ( ingen nævnt - ingen glemt ) gik jeg i gang med projekt øreringe i krympeplast.

Og hvor var det sjovt, hyggeligt og overraskende nemt. Jeg er super tilfreds med resultatet og skal helt sikkert have dem på på job i morgen.







2 kommentarer:

  1. Krympeplast? Har aldrig hørt om det.

    Fine er de.

    SvarSlet
  2. Har også først selv hørt om det, da jeg blev pædagog :)

    Det er sådan noget plastik der ligner lidt lamineringsplastik - ark. Men du kan tegne på det, så klipper du det ud, putter det i ovnen og bum, så skrumper det sig 9 gange mindre og bliver ca en mm tykt og hårdt.

    Synes også de er blevet rigtig fine :)

    SvarSlet