mandag den 3. december 2012

Skønheden eller udyret?

Ja, det er spørgsmålet?!?

Som nævnt i et tidligere indlæg, var jeg i fredags på Lene Bjerre lagersalg og gik ret skuffet hjem med alt for få ting ( måske min pung blev ret glad for det? ). Men en af de ting jeg fik med mig, var et kunstigt juletræ, normalpris 1500, købt for 150 lige inden lukketid efter aftale med en ansat.

Jeg har det normalt sådan med plastik juletræer, at det er totalt no go og jeg associerer straks til små grimme ( undskyld hvis nogen stødes, det er udelukkende min private mening ) og lidt for grønne små plastikjuletræer med farvede lyskæder og plastik pynt. Men, da jeg så juletræet ved Lene Bjerre, skulle det altså bare med mig hjem.

Jeg har en temmelig lille stue og skulle jeg have et almindeligt juletræ ville vi næsten ikke kunne komme rundt, så dette er vores juletræ iår, ganske plastik - fantastisk hvis jeg selv skal sige det :)

 
 
Hvad synes du? 
 
Maria


2 kommentarer:

  1. Jeg synes ikke det er grimt og det kan vel nemt pimpes lidt :)
    Jeg vil dog ikke bytte med et ægte selvom at grannåle i hele stuen efter jul sagtens ku undværes!

    SvarSlet
  2. Ja, måske der også sniger sig et ægte ind når vi kommer nærmere jul :) der er jo neget over et rigtigt juletræ :)
    Maria

    SvarSlet