mandag den 4. februar 2013

Knæhøj karse!

Ja, det bliver det nok ikke, men i hvertfald har vi sået karse idag.
Inspireret af min nye bog " eventyrlig påske" som jeg har købt i frøkener og fruer i aalborg og for gamle æg, besluttede jeg mig for at det var en god aktivitet idag.

Synes det er en super sød ide og det ville da se sødt ud på ethvert påske bord. Indtil videre står mine i æggebægre på række, men tror nu de skal pynte i min fil de fer æggeholder, når karsen er begyndt at vokse.

Maria




3 kommentarer:

  1. Den bog ligner bestemt en vi også må eje :)

    Og sikke en januar I har haft Jer, øv med øv på - så må vi da håbe han har taget de forskellige sygdomme for lang tid frem, for nu gider I da vist absolut ikke mere af den slags.

    Men skønne billeder ellers - kunne kun smile over den lille mand på sygehus, med ilt OG BURGER :)))) fantastisk altså ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov... Fik oprettet en kommentar i stedet for svar til dig.. Det går godt ;)

      Slet
  2. Ja, ikke mere sygdom til os, tak :)

    Ja, det der lidt sjovt ud, men han ville hverken spise eller drikke, så i kampen på at få noget i ham, fik jeg mine forældre til at tage en happy meal med :)

    Og nu noget helt andet!!! Hvad er der sket? Jeg er ikke fast læser ved dig mere... Men har ikke frameldt mig? Det var dog mærkeligt! Så snart jeg kan komme til computeren, så melder jeg mig til igen!
    Nu ved jeg hva aftenen skal bruges på, der skal læses indlæg hos dig, jeg er jo slemt bagud....

    Maria

    SvarSlet